9 راه‌ها شما قادر خواهید بود علت تشنج در جوانان بدون سرمایه گذاری بسیار زیاد از زمان شما

تبلیغات

9 راه‌ها شما قادر خواهید بود علت تشنج در جوانان بدون سرمایه گذاری بسیار زیاد از زمان شما

 

در صورت امکان، تشنج را ثبت کنید تا بتوانید به پزشک نشان دهید. اگر هم نیاز به این دارید که نوبت خود را به صورت آنلاین رزرو کنید این کار برای شما امکان پذیر است. جراحت سر. آسیبهای سر و صورت مسئول برخی موارد بیماری صرع هستند. برخی افراد مبتلا به صرع، دارای سطح بالایی از تحریک کننده های انتقال دهنده های عصبی می باشند که باعث افزایش فعالیت عصبی می گردد. عوارض بارداری تشنج در دوران بارداری خطری برای مادر و کودک ایجاد میکند و برخی از داروهای ضد صرع خطر بروز نقایص مادرزادی را افزایش میدهند. شما میتوانید تعدادی از اقدامات را برای کاهش خطر ابتلا به این بیماریها از جمله محدود کردن مصرف الکل و اجتناب از سیگار، خوردن یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم انجام دهید. همچنین مصرف غذاها با میزان پروتئین و کربوهیدرات کم که به نام رژیم غذایی ketogenic شناخته میشود نیز میتواند به کاهش این عارضه کمک کند. از افرادی مثل اعضای خانواده، دوستان و همکاران که شاهد تشنج شما بوده اند پرس و جو کنید تا اطلاعات را بطور کامل ثبت نمایید. • اطلاعات کلیدی شامل استرس های عمده و یا تغییرات اخیر زندگی را یادداشت نمایید.

همچنین، از آنجایی که ممکن است از تمام اطلاعات حین تشنج آگاه نباشید، ممکن است لازم شود پزشک از یک نفر شاهد سؤال کند. داشتن تشنج در زمانهای مشخص میتواند منجر به شرایطی شود که برای خود یا دیگران خطرناک است. در این مرحله ممکن است که شخص بیمار کنترل دست و پای خود را از دست میدهد این حمله اغلب کمتر از ۲۰ ثانیه طول میکشد؛ ولی گاهی اوقات تشنج آتونیک پشت سرهم اتفاق می افتد برای جلوگیری از ضربه خوردن سر، از یک بالشت نرم یا یک کلاه محافظ استفاده کنید. با درگیری بیشتر دستها یا پاها و یا هر ۴ اندام همراه باشد. بخشی از سوداویی که از کبد (جگر) بیرون میرود، (همراه گلبولهای قرمز و سفید از کار افتاده) به طحال (سپرز، لین، اسپیلین) رفته و باقی با خون جریان مییابد و به مصارف بدن (تغذیه استخوان و مو و ناخن) میرسد. تبهای شدید در دوران کودکی گاهی اوقات ممکن است با تشنج همراه باشد. عوارض جانبی جدی ممکن است شامل آنافیلاکسی، مشکلات کبدی، پانکراتیت، افکار خودکشی و ضربان غیرطبیعی قلب باشد. مشکلات روحی و روانی افراد مبتلا به صرع بیشتر احتمال دارد که مشکلات روحی داشته باشند، به ویژه افسردگی، اضطراب و افکار و رفتارهای خودکشی.

اینان با سن کمتر از ۵۰، لاغرتر بوده، سابقه شخصی یا خانوادگی بیماریهای خودایمن داشته و با احتمال بالا در عرض ۵ سال پس از شروع بیماری، نیازمند انسولین خواهند گشت. سن. شروع بیماری صرع در کودکان و افراد مسن بیشتر است، اما این بیماری در هر سنی ممکن است رخ دهد. اگر کودکتان تب دارد و قبلاً تشنج ناشی از تب داشته است، قابل درک است که شما در مورد وقوع دوبارهٔ آن نگران باشید. زمان ملاقات با پزشک محدود است، لذا لیستی از سؤالاتی که می تواند در بهره مندی بهتر از زمان کمک کننده باشد را از قبل آماده کنید. گاهی بخاطرسپاری تمام اطلاعاتی که در جلسه ملاقات بیان می شود مشکل است. • از یکی از اعضا خانواده و یا دوستان خود بخواهید که شما را همراهی کند. • بنظر شما تشنج با عامل یا شرایط خاصی تحریک شده است؟ تشنج انفجاری از فعالیت الکتریکی کنترل نشده بین سلولهای مغزی (که نورونها یا سلولهای عصبی نیز نامیده میشوند) است که باعث ناهنجاریهای موقتی در تون یا حرکات ماهیچهها (سفتی، پرش یا لنگی)، رفتارها، احساسات یا حالتهای هوشیاری میشود. عفونت مغزی. عفونتهایی مانند مننژیت که موجب التهاب مغز یا نخاع میشود، خطر شما را برای ابتلا به بیماری صرع و وقوع علائم صرع افزایش میدهد.

• چه جایگزین هایی برای رویکرد اصلی پیشنهاد می کنید؟ کدام وب سایت ها را پیشنهاد می کنید؟ • چه تست ها و آزمایشاتی لازم است؟ • لیستی از داروهای مصرفی تهیه نمایید، حتی مکمل ها و ویتامین ها را هم یادداشت کنید. این موضوع نه تنها برای سگ دردناک و اذیت کننده است؛ بلکه حتی میتونه باعث انسداد معده و روده بشه. • آیا جایگزین ژنریک برای داروهای تجویزی وجود دارد؟ تشنج عمومی(general) که باید خیلی جدی تر از تشنج کانونی در نظر گرفته شود، دلایل مختلفی دارد. یک ندول منفرد ندول تیروئیدی با عملکرد خودمختار سمی نامیده می شود، در حالی که غده ای با چندین گره گواتر سمی چند ندولار نامیده می شود. • چگونه می توانم مطمئن باشم که در تشنجات بعدی آسیبی به من نخواهد رسید؟ • علت احتمالی تشنجات من چیست؟ • من بیماری های دیگری نیز دارم، چگونه می توانم به بهترین نحو همه را با هم مدیریت کنم؟

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با متخصص مغز و اعصاب تهران وب سایت خود باشید.





مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.